luni, 20 iulie 2009

Comeback

Or if you want, "cumback" :))
Cica am revenit in ale "blogarelii".
Cica exista o emisiune pe realitatea despre bloguri so blogeri.
Cica un prieten trebuie sa apara la acea emisiune.
Cica eu trebuie sa ma duc cu el la filmari.

Nu stiu ce sa zic, nu cred ca o sa apar si eu in emisiune si sincer nici nu stiu daca as vrea sau nu.. adica pana la urma cine o sa se uite la noi :))) niste amarati de adolescenti care si-au facut cate un blog, ca domne ne exprimam sentimentele si gandurile in ele...
Mi-a tot fost reprosat ca nu e personal blogul meu, ca nu prea are legatura cu mine. Pai eu in principiu nu am facut blogul ca sa scriu despre mine ci ca sa scriu despre orice imi vine mie sa scriu, lucruri care mi se par mie interesante.
Mi s-a tot zis ca daca as scrie despre mine ar fi lume care sa imi viziteze blogul. Daca ar fi lume care sa stie despre el as avea si vizitatori fiindca s-ar gasi printre aia unii carora sa le placa ceea ce postez.

Deocamdata cam asta e... sa vedem ce or vrea astia la filmare si daca e ceva interesant o sa scriu aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu